Časté otázky


Aké spôsoby dopravy ponúkate a kedy bude tovar dodaný?

Vaša spokojnosť je pre nás prvoradá a tak sa snažíme všetky balíčky zabaliť s láskou a odoslať vám ich do 24 hodín od prijatia platby.
 
Spôsoby dopravy si môžete vybrať z troch možností:

- Packeta – balíček na vami vybrané miesto dorazí do 2-3 dní od odoslania. Cena dopravy je 2,50 EUR
- Kuriérska spoločnosť – balíček vám na vašu adresu dorazí do 24 hodín od odoslania. Cena dopravy je 3,90 EUR
- Osobný odber Nové Mesto nad Váhompo dohode.

Pri objednávke nad 60 EUR máte dopravu ZDARMA.
 
Ako môžem za objednávku zaplatiť?

Spôsob platby si môžete vybrať z nasledujúcich možností:

- Platba cez platobnú bránu GoPay
- Platba bankovým prevodom – (doba dodania sa môže predĺžiť, objednávku odosielame až keď je pripísaná platba na účet)
- Dobierka – platbu uskutočníte až v momente keď vám bude doručená objednávka buď kuriérom na adresu, alebo na vami zvolenom výdajnom
  mieste Packety. Je spoplatnená sumou 1 EUR.
 
 
Odosielate tovar aj do ČR a aká je suma dopravy?

Objednávky do ČR odosielame pomocou Packety priamo na adresu alebo na výdajné miesto.
 
Cena dopravy na výdajné miesto v ČR je 3,50 EUR.
 
Cena dopravy na adresu v ČR je 4,50 EUR.
 
 
Dá sa tovar objednať a doručiť aj do zahraničia?

Áno, tovar je možné objednať a dodať aj do zahraničia. Treba, ale v takomto
prípade rátať s vyššou cenou za dopravu, ktorá sa bude odvíjať od hmotnosti
balíčka a cieľovej krajiny do ktorej bude balíček poslaný. Neváhajte nás
kontaktovať a určite nájdeme vhodné riešenie.
 
 
Ako postupovať v prípade reklamácie?

Informácie ako postupovať v prípade reklamácie nájdete v reklamačných
podmienkach. V prípade nejasností a doplňujúcich otázok nás neváhajte
kontaktovať či už e-mailom na info@littlebird.sk alebo telefonicky na číslo
+421951210060. Veľmi radi Vám poradíme, pomôžeme a odpovieme.
 
 
Je potrebná registrácia pre dokončenie nákupu?
 
Registrácia u nás v e-shope na dokončenie objednávky nie je potrebná
a objednávku dokončíte aj bez registrácie. Stačí ak vyplníte základné údaje,
ktoré sú potrebné pre doručenie zásielky. Ak sa rozhodnete, ale u nás registrovať
získate viacero výhod v podobe: zjednodušené dokončenie objednávky,
prehľadom o vašich objednávkach a získate možnosť zbierania bodov
v bonusovom systéme, ktoré môžete neskôr premeniť na zľavu.
 

Môžem doplniť, alebo prípadne zmeniť svoju objednávku?

Objednávku je možné zmeniť alebo doplniť v prípade ak nebola ešte
vyexpedovaná. V takomto prípade nás prosím kontaktujte čo najskôr či už
telefonicky alebo e-mailom.
 

Je možné spojiť objednávky ak som ich spravila viac?

Objednávku je možné spojiť iba v prípade, že nebola ešte vyexpedovaná.
V prípade, takejto situácie nás neváhajte čo najskôr kontaktovať či už telefonicky
na čísle +421951210060 alebo e-mailom na info@littlebird.sk. Nakoľko je
rýchlosť odosielania objednávok u nás prvoradá, je potrebné komunikovať s nami
čo najskôr, inak objednávky budú odoslané za štandardných podmienok
odosielania objednávok.
 

Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?

Objednávku si môžete vyzdvihnúť aj osobne po dohovore v Novo Meste nad
Váhom. Neváhajte nás kontaktovať či už mailom na info@littlebird.sk alebo
telefonicky na +421951210060 a dohodneme si dátum a čas, kedy je možné si
objednávku vyzdvihnúť. Spravíme všetko preto aby ste si svoju objednávku mohli
vyzdvihnúť čo najskôr. Na Vašej spokojnosti nám veľmi záleží.
 
 
 
 
Viktora Bilčíka 2722/35 - 915 01 Nové Mesto nad Váhom

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie