Časté otázky
Aké spôsoby dopravy ponúkate a kedy bude tovar dodaný?
Vaša spokojnosť je pre nás prvoradá a tak sa snažíme všetky balíčky zabaliť s láskou a odoslať vám ich do 24 hodín od prijatia platby.
Spôsoby dopravy si môžete vybrať z troch možností:
- Packeta – balíček na vami vybrané miesto dorazí do 2-3 dní od odoslania. Cena dopravy je 3,50 EUR
- Kuriérska spoločnosť – balíček vám na vašu adresu dorazí do 24 hodín od odoslania. Cena dopravy je 4,90 EUR
- Osobný odber Nové Mesto nad Váhom – po dohode.
Pri objednávke nad 70 EUR máte dopravu ZDARMA.
Ako môžem za objednávku zaplatiť?
Spôsob platby si môžete vybrať z nasledujúcich možností:
- Platba cez platobnú bránu GoPay
- Platba bankovým prevodom – (doba dodania sa môže predĺžiť, objednávku odosielame až keď je pripísaná platba na účet)
- Dobierka – platbu uskutočníte až v momente keď vám bude doručená objednávka buď kuriérom na adresu, alebo na vami zvolenom výdajnom
mieste Packety. Je spoplatnená sumou 1 EUR.
Odosielate tovar aj do ČR a aká je suma dopravy?
Objednávky do ČR odosielame pomocou Packety priamo na adresu alebo na výdajné miesto.
Cena dopravy na výdajné miesto v ČR je 4,50 EUR.
Cena dopravy na adresu v ČR je 7,00 EUR.
Dá sa tovar objednať a doručiť aj do zahraničia?
Áno, tovar je možné objednať a dodať aj do zahraničia. Treba, ale v takomto
prípade rátať s vyššou cenou za dopravu, ktorá sa bude odvíjať od hmotnosti
balíčka a cieľovej krajiny do ktorej bude balíček poslaný. Neváhajte nás
kontaktovať a určite nájdeme vhodné riešenie.
Ako postupovať v prípade reklamácie?
Informácie ako postupovať v prípade reklamácie nájdete v reklamačných
podmienkach. V prípade nejasností a doplňujúcich otázok nás neváhajte
kontaktovať či už e-mailom na info@littlebird.sk alebo telefonicky na číslo
+421951210060. Veľmi radi Vám poradíme, pomôžeme a odpovieme.
Je potrebná registrácia pre dokončenie nákupu?
Registrácia u nás v e-shope na dokončenie objednávky nie je potrebná
a objednávku dokončíte aj bez registrácie. Stačí ak vyplníte základné údaje,
ktoré sú potrebné pre doručenie zásielky. Ak sa rozhodnete, ale u nás registrovať
získate viacero výhod v podobe: zjednodušené dokončenie objednávky,
prehľadom o vašich objednávkach a získate možnosť zbierania bodov
v bonusovom systéme, ktoré môžete neskôr premeniť na zľavu.
ktoré sú potrebné pre doručenie zásielky. Ak sa rozhodnete, ale u nás registrovať
získate viacero výhod v podobe: zjednodušené dokončenie objednávky,
prehľadom o vašich objednávkach a získate možnosť zbierania bodov
v bonusovom systéme, ktoré môžete neskôr premeniť na zľavu.
Môžem doplniť, alebo prípadne zmeniť svoju objednávku?
Objednávku je možné zmeniť alebo doplniť v prípade ak nebola ešte
vyexpedovaná. V takomto prípade nás prosím kontaktujte čo najskôr či už
telefonicky alebo e-mailom.
Je možné spojiť objednávky ak som ich spravila viac?
Objednávku je možné spojiť iba v prípade, že nebola ešte vyexpedovaná.
V prípade, takejto situácie nás neváhajte čo najskôr kontaktovať či už telefonicky
na čísle +421951210060 alebo e-mailom na info@littlebird.sk. Nakoľko je
rýchlosť odosielania objednávok u nás prvoradá, je potrebné komunikovať s nami
čo najskôr, inak objednávky budú odoslané za štandardných podmienok
odosielania objednávok.
Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?
Objednávku si môžete vyzdvihnúť aj osobne po dohovore v Novo Meste nad
Váhom. Neváhajte nás kontaktovať či už mailom na info@littlebird.sk alebo
telefonicky na +421951210060 a dohodneme si dátum a čas, kedy je možné si
objednávku vyzdvihnúť. Spravíme všetko preto aby ste si svoju objednávku mohli
vyzdvihnúť čo najskôr. Na Vašej spokojnosti nám veľmi záleží.